Brief

Continuar el camino de Dorada como “la marca que une a los canarios” bajo la plataforma “Aquí, sabemos”.

To continue bringing Dorada Pilsen close to its public under the creative platform “Aquí, sabemos”.

Agency proposal

Crear una campaña no convencional cuya pieza central fuera un himno a la manera única de vivir de los canarios: “A Nuestro Ritmo Se Vive Mejor”.

To create an unconventional campaign in which the main piece was an anthem to the unique way of life of the people from the Canary Islands: “A Nuestro Ritmo Se Vive Mejor”.

CONVOCATORIA

PRODUCCIÓN

COMMERCIAL


 

Un videoclip que representa los valores de la marca rindiendo homenaje a la forma de vida, talento y entorno canario.


A music video that represents the brand’s values paying homage to the canarian way of life, talent and environment.

Packaging

Trasladar el concepto de “a nuestro ritmo” a las latas.

To reproduce the “rhythm of us” concept to the cans.

The innovation

Uso pionero en las islas de Red Karaoke, una herramienta de karaoke online que permitió a los participantes grabar su versión en tiempo real y subirla desde la propia interfaz.

To pioneer the use of Red Karaoke, an online karaoke tool that allowed the participants recording their own cover in real time and upload it.