Brief

Un año más, se nos encomendó la tarea de sorprender al público tinerfeño con la campaña más esperada del año: el anuncio de Carnaval de Dorada Pilsen.

Once again, we were asked to surprise the Tenerife’s public with the most expected campaign of the year: the Dorada Pilsen’s Carnival commercial.

The proposal

Desarrollamos una campaña inspirada en el imaginario de la fantasía -tema oficial del Carnaval 2018-, trabajando sobre el insight “El Carnaval es una aventura: se sabe cómo comienza, pero nunca lo que ocurrirá”.

We created a campaign inspired by the fantasy universe -official theme of Tenerife’s Carnival 2018- and based on the insight “Carnival is an adventure: you know how its stars, but you never know what will happen”.

Flecher_Carnaval_de_Osss_slogan

Commercial


 

Relatamos la historia de una carnavalera perdida, dispuesta a recorrer el fantástico mundo de El Carnaval de Osss en busca de sus amigos, a lo largo de un cortometraje de diez minutos de duración repleto de insights.

We told the story of a lost girl, encouraged to travel “El Fantástico Mundo del Carnaval de Osss” and find her friends, along a short film of ten minutes full of insights.

The innovation

Disfrazamos al packaging de la marca para la ocasión, aplicando el universo gráfico de la campaña a los principales formatos.

We dressed up the brand’s packaging for the occasion, aplying the graphic universe of the campaign to the main formats.